Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Magia uczuć - 7 2 - Królewna Śnieżka - 5 3 - Klucz do wieczności - 5 4 - Immortals. Bogowie i herosi - 5 5 - Cela - 2
Jak dla mnie Cela (jego debiut) jest Numerem Jeden :)
1. Magia uczuć - 7/10 2. Klucz do wieczności - 5/10 3. Królewna śnieżka - 5/10 4. Immortals - 5/10 5. Cela - 4/10