1. Basen - 9/10
2. Flic Story - 8+/10
3. Borsalino i spółka - 7/10
4. Zbrodnia - 7/10
5. Borsalino - 7/10
6. Trzech ludzi do zabicia - 6+/10
7. W imię przyjaźni - 6/10
8. Raptus - 6/10
9. Gang - 6-/10
10. Motyl na ramieniu - 5+/10
11. Chora z miłości - 3/10
Twórca specjalizujący się w inteligentnych...